Monday, June 20, 2011

Ucapan Hari Bapa

Kepada rakan2 yg dah bergelar bapa dan para bapa2 sekalian...aku ucapkan Selamat Hari Bapa pada korang.. Jadi lah bapa yg mithali dan ketua keluarga yg baik...Jgn jadi setan sudah lah.

Aku blom lagik jadi bapak..cakap pasal ni, semalam ada org dari Prudential BSN call aku nak promote insuran dia. Nama mamat tu Syafik. Ni telefon conversation kitorang.

Aku: Hello..
Syafik: Hello, ni en duasenaku(bukan nama sebenar) ke?
Aku: Yer..sapa ni?
Syafik: Saya syafik dari prudential BSN. Sy call ni sebb nak tanya kalau en duasenaku berminat nak amik insuran untuk anak encik?
Aku: Untuk anak? Anak tekak ada la..boleh x? Sy blom kawen lagi laa..
Syafik: Ye ker? kalau ikut data saya ni, cik ni dah kawen..
Aku: Sapa yg bagi contact tu? boleh bgtau nama?
Syafik: ENtah la encik. Ni pun database yg diorg bagi kat saya..maaf la..Encik xnak ke ambil insuran
Aku: dah ada dah..Prudential BSN gak.
Syafik: Ye ke.ok la cik, maaf la yerk..silap info la nih.aslkm..
Aku: Wkum salam..

Haaaa..tu dia..sapa lah member aku yg ingat aku dah berkawen n beranak nih..kalau aku tau memang la aku perli kaw-kaw punyer..

Mlm tadi dapat SMS dari Najib Razak..selambe jek aku panggil camtu ek..

Dah tu..sms dia pun dia tulis camtu..ni dia sms yg aku dapat

Daripada: 62002
Pesanan: Marilah kita menyambut Hari Bapa bersama ayahanda tersayang. Ikhlas dari Najib Razak & Keluarga. najib@1malaysia.com.my


Torkojut den dapat sms dari Najib..mano lah dio daek nombor henpon aku nih..Rayo tahun lopas dio bagi email ucap selamat hari rayo..tahun ni bg sms plak..

Memang xde privasi dah la lopeh ni..semuo information den diorang dah tau.punah2..

duasenaku: terasa nak merantau ke negera lain. kos sara hidup semakin naik!!!

No comments:

Post a Comment