Thursday, October 30, 2014

Rumah Artis terkenal Dilelong?

Macam biasa aku akan subscribe kepada beberapa syarikat pelelong untuk menghantar listing rumah lelong. Pagi ni masa baca salah satu listing ternampak kondominium Armanee Terrace akan dilelong. Bila scroll lagi ke kanan nak tgk owner siapa, ternampak la nama yang macam familiar. Nama artis drama dan filem yg pernah popular satu masa dulu. Perkara pertama yg masuk dalam fikiran aku "Eh ini pelakon tu kan?", terus aku suruh secretary aku (baca Google) untuk check dengan siapa dia kahwin. Sebab dalam listing tu ada nama wife dia sekali. Hmm kesian juga kat diorang. Tapi nak buat macam mana kan, mungkin ada sebab2 kewangan yg diorang tak dapat nak bayar ansuran bulanan rumah ni.


So sesiapa yg berminat nak dapat duduk kondominium yg boleh dikategorikan sebagai termahal di Damansara Perdana, cubalah hadirkan diri pada hari lelongan yer.

Kalau ikutkan ini ialah lelongan kali pertama sebab Reserve Price sama dengan Market Price.

Mengenai Armanee Terrace, in English ya...


Terima Kasih http://www.propwall.my/ atas info berkenaan Armanee Terrace. Member aku ada la beberapa orang yg duduk sini. Aku sendiri tak pernah sampai. Anyway selamat membeli.

No comments:

Post a Comment