Saturday, May 29, 2010

Penangan Fasha Sandha berkemban

Wah..hot gila tajuk post aku hari ni..Saja ja aku letak tajuk camni nak tgk berapa ramai agaknya yg masuk my blog ni..

Sebb aku tulis post ni ialah perbezaan iklan masa slot Cerekarama TV3 last week and this week. Last week Fasha Sandha yg berlakon. Aku x ingat tajuk apa tapi cerita pasal satu perigi buta yg lama. Watak heroin dia Fasha Sandha. Ada adengan Fasha Sanda berkemban, pastu kena r*g*l & lain2. Sesama yg tgk citer ni last week korang x rasa iklan sepanjang citer ni banyak & lama ke? Citer 10 minit pastu iklan sampai 10 minit gak. Jauh beza ngan iklan untuk minggu ni, citer tajuk 21 Hari. Pelakon pun x best sangat.

Aku rasa camtu la pihak2 advertiser nak me"laku' kan produk diorg. Diorang ingat penonton2 kat rumah mesti x lari dari depan TV sebb nak tgk aksi2 Fasha. TV3 pulak sure untung banyak untuk malam tu, coz iklan banyak masuk. Cewah, macam berblogging plak.hehe..Apa2 pun pada TV3, tolong la jgn letak iklan lama2. Aku yg duduk depan tv last week pun dok cari channel yg best termasuk la AF Final yg Shahir menang tuh.chiow sin ci!! :P

p/s: Tahniah Shahir, lagu ko tu mmg sedap telinga aku dengar!

No comments:

Post a Comment