Thursday, April 15, 2010

Aku menang Lelong Superbid Samsung 40"



Aku bukannya betul2 nak TV ni tp entah macam mana xde plak org nak lawan aku time tu. 2 bulan lepas mmg aku dah pernah usha kat kedai2 harga LCD Tv ni..konon2 nak beli time tu sebb nak men PS3 (PS3 pun x beli lagik). Kebanyakan harga yg Full HD 40" dalam RM2750 la aku boleh cakap, itu pun lepas negotiate. Tensen jek saleman tu ngan aku xoz x jadi beli.sori salesman...

So since aku dah menang bid ni..kena la tunggu email / call dari lelong untuk bagi no akaun, Dah menang x leh nak forfeit, nanti nama kena blacklist. Mana la aku nak carik RM2475. Nampak gaya kena call credit card company wat easy payment.huhuhu...So kalau ada sesapa nak beli TV ni dari aku, amatlah dialu-alukan..harga RM2450 firm!

Owh...nak cerita sket pasal Lelong Superbid ni. Mmg ada setiap hari rabu dari pukul 10AM sampai la 10PM. Byk jugak barang2 yg branded masa Superbid ni. Sebelum aku pernah menang Pensonic punya multipurpose blender. TV ni 2nd time la aku menang Superbid. Kalau next time ada PS3 aku nak try. Harap2 dapat bawah RM1000.

Semua statistic akan di bentangkan 2 hari lepas Superbid, so nama aku ada dalam top 5 value buy..

No comments:

Post a Comment