Friday, April 16, 2010

Easy payment CIMB

Hari tu aku ada post pasal aku menang LCD TV 40" Samsung from Lelong Superbid kan. So total yg aku kena bayar RM2475. Pagi ni aku contact CIMB & HSBC nak tanya pasal easy payment.

Mula2 aku contact HSBC coz biasa aku buat online CC transaction guna HSBC. Tapi xde choice untuk bercakap dgn customer services. Panas betul... Ada ke bila pilih option 2 and 3 dia suh masukkan 6 digit. Option 1 nal lapor kehilangan kad. Option 4 untuk loan x silap aku.

So aku contact CIMB. Mmg bagus service mamat ni. So untuk easy payment CIMB offer 2% untuk 10 bulan, 4% untuk 20 bulan, dan 5% untuk 30 bulan. Aku ingat ambil yg 30 bulan jek la, baru RM82.00++ untuk bulan2. Warranty TV ni pun dapat 2 tahun.

Online transaction have been made, now waiting for item aje lah. Nampaknya World Cup tahun ni layan guna LCD TV 40" la.hehehe

No comments:

Post a Comment